Internet światłowodowy | Telewizja | Telefon | CELCOM

Pomoc techniczna 

Weryfikacja połączenia

Internet szerokopasmowy

Krok 1. Sprawdź, czy kable są podłączone prawidłowo. 

Sprawdź, czy zasilacz od anteny oraz routera jest dobrze wpięty do gniazdka zasilającego. Sprawdź też kable zakończone wtyczką RJ45, czy są dobrze wpięte do portu router bądź komputera.

Nie naciskaj przycisku RESET!

Krok 2. Pomiń router 

Jeśli wszystko masz podłączone, a w dalszym ciągu Internet nie działa, spróbuj połączyć się do sieci poprzez kabel Ethernet pomijając router. Kabel Ethernet powinien być podłączony do portu 1-4 ( widoczne na zdjęciu w kroku 1) 

Jeśli na komputerze pojawi się połączenie, oznacza to, że przyczyną braku Internetu może być router bądź któreś z Twoich urządzeń.

Jednak gdy po wykonaniu powyższych kroków w dalszym ciągu nie działa Ci Internet, zgłoś to do nas!

Internet światłowodowy 

Krok 1. Sprawdź, czy kable są podłączone prawidłowo. 

Sprawdź, czy zasilacz od ONTa oraz routera jest dobrze wpięty do gniazdka zasilającego. Sprawdź też kable zakończone wtyczką RJ45, czy są dobrze wpięte do portu router, bądź komputera. 

Nie naciskaj przycisku RESET!

Krok 2. Sprawdź czy wifi jest włączone. 

Jeśli nie wyświetlają Ci się sieci wifi, sprawdź czy na routerze świecą się diody widoczne na zdjęciu. 

Jeśli się nie świecą, wciśnij przycisk WPS (widoczny na zdjęciu) i przytrzymaj przez 10 sekund, wtedy diody te powinny się zaświecić.

Jeśli diody się świecą, a wifi dalej się nie wyświetla, zgłoś ten fakt do nas.

Krok 3. Sprawdź, czy na urządzeniu ONT świeci się LOS bądź Alarm.

Jeśli tak, zgłoś ten fakt do nas!

Skip to content